SEB banka piedāvā izaugsmes iespēju potenciāliem sociālo mediju ietekmes līderiem
Ar mērķi atbalstīt jauniešus, kuriem ir vēlme un spējas kļūt par jauniem sociālo mediju ietekmes līderiem SEB banka izsludinājusi “Zaļo influenceru izaugsmes programmu” kuras laikā jau pieredzējušu influenceri un viedokļu līderi SEB Latvia Instagram kanālā dalās sava pieredzē un atbild uz jauniešu jautājumiem par sociālo vidi un tās potenciālu personīgās karjeras izaugsmē.
Ar mērķi atbalstīt jauniešus, kuriem ir vēlme un spējas kļūt par jauniem sociālo mediju ietekmes līderiem SEB banka izsludinājusi “Zaļo influenceru izaugsmes programmu”, kuras laikā jau pieredzējušu influenceri un viedokļu līderi SEB Latvia Instagram kanālā dalās sava pieredzē un atbild uz jauniešu jautājumiem par sociālo vidi un tās potenciālu personīgās karjeras izaugsmē. Paralēli SEB banka aicina jauniešus, kuriem ir ko teikt un, kuri, ar savām zināšanām varētu palīdzēt citiem, pieteikt sevi, veidojot ierakstu Instagtramā ar mirkļbirku #SEBgreeninfluencer, kurā jāizskaidro, kāpēc viņš uzskata sevi par nākotnes viedokļu līderi. Labāko ierakstu autori tiks uzaicināti uz klātienes iedvesmas un apmācības pasākumu SEB Inovāciju centrā marta otrajā pusē.
“Mūsdienās sociālie mediji ir kļuvuši par vienu no populārākiem rīkiem informācijas apmaiņā – ātruma, ērtuma un pieejamības ziņā. Un arvien biežāk redzam jauniešus kuri, pateicoties savām spējam radīt saistošu saturu sociālajos medijos, ar to pelna naudu, vai sociālos medijus veido kā bāzi savam biznesam. Tā kā liela daļa Latvijas jauniešu interesējas, studē, vai jau strādā dažādās jomās, par kurām būtu vērtīgi dzirdēt pārējai sabiedrībai, sociālie tikli var būt vieta, kur ar vērtīgu saturu sākt pelnīt pirmo naudu vai veidot personīgo zīmolu kā viedokļu līderim savā darbības sfērā.
Tomēr ne visiem ir zināmi noslēpumi, kā pareizi veidot saturu, kā uzrunāt auditoriju un kādas ir tās jomas, kurās veidot saturu ir visvērtīgāk. Tāpēc izveidojām tā saucamo “Zaļo influenceru izaugsmes programmu” un apņemamies palīdzēt jauniešiem realizēt viņu ambīcijas”, skaidro mārketinga projektu vadītājs Kristaps Sadovskis.
Visi, kam ir interesē kļūt par daļu no “Zaļo influenceru izaugsmes programmas” aicināti sekot SEB bankas profilam Instagramā (@seb_latvija). Savukārt, tos, kuriem ir vēlme jau tagad kļūt par viedokļu līderi sociālajos medijos, aicinām publicēt ierakstu savā Instagram profilā un atzīmēt @seb_latvia, lietojot mirkļbirku #sebgreeninfluencer un aprakstā izstāstīt kāpēc tieši Tu vēlētos kļūt par jauno influenceri un kādu vēstījumu vēlies stāstīt saviem sekotājiem.
Jaunieši, kuri piedalīsies konkursā, varēs iegūt iespēju apmeklēt klātienes iedvesmas un apmācības pasākumu SEB Inovāciju centrā marta otrajā pusē, kura laikā nozares līderi dalīsies savā pieredzē un sniegs padomus influencera karjeras attīstībai. Katru piektdienu Instagram stāstos publicēsim labākos pieteikumus, bet jau drīzumā paziņosim tos, kurus aicināsim uz noslēguma pasākumu.