SEB klienti savai internetbankai var piesaistīt arī Revolut kontu
SEB bankas klienti, gan privātpersonas, gan juridiskās personas, tagad savā internetbankā var apskatīt jau četru citu banku – Swedbank, Citadele, LHV un Revolut – kontus.
“Lai nodrošinātu klientiem iespēju brīvi, ērti un mūsdienīgi pārvaldīt savas finanses, 2019. gada rudenī ieviesām iespēju pievienot savai internetbankai citu banku kontus. Tagad šo funkcionalitāti vēl paplašinām un SEB klienti internetbankā varēs apskatīt arī savus Revolut kontus. Tādejādi SEB piedāvā visplašāko iespēju sekot līdzi savām finansēm vienuviet”, skaidro SEB bankas Digitālās attīstības vadītājs Iļja Nogičevs.
SEB klienti internetbankā var pievienot savus kontus arī gadījumā, ja tie atvērti Swedbank, Citadelē, LHV bankā un Revolut citās Baltijas valstīs. Pievienojot citu banku kontus, var ne tikai redzēt konta atlikumu, bet arī apskatīt vismaz pēdējo 90 dienu laikā veiktos darījumus. “Redzam, ka šāda iespēja ir diezgan pieprasīta un visbiežāk klienti izvēlas pievienot savus Swedbank kontus”, turpina Iļja Nogičevs.
Lai SEB internetbankā skatītu savus kontus citās bankās, klients internetbankas pirmajā lapā var pievienot papildu kontus, dodot īpašu piekrišanu citā bankā esošu kontu parādīšanai SEB bankas internetbankā. Šāda piekrišana ir spēkā 90 dienas. Pēc 90 dienām datu aizsardzības nolūkos tā atkal ir jāatjauno, turklāt jebkurā brīdī klients var to atsaukt. Tāpat būtiski uzsvērt, ka informācija par piesaistīto citu banku kontu atlikumu un darījumu vēsturi, ir redzama tikai klientam un to neredz nedz banka, nedz trešās puses.