SEB aicina bankas pakalpojumus izmantot attālināti; klātienē apkalpos “zaļajā režīmā”
Ņemot vērā valdības noteiktos ierobežojumus un rūpējoties par sabiedrības kopējo veselību, SEB banka no pirmdienas, 11. oktobra, nodrošina klientiem apkalpošanu tā dēvētajā “zaļajā režīmā”. Tas nozīmē, ka visi darbinieki, kuri klātienē apkalpos klientus, ir vakcinējušies pret Covid-19 vai to izslimojuši.
Bankas pakalpojumi klātienē ir pieejami iedzīvotājiem, kuri var uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu, kas apliecina vakcinēšanās vai izslimošanas faktu. Ja klientiem nav nekādu iespēju atrisināt situāciju attālināti, ir iespējams lemt par klienta apkalpošanu klātienē, ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības.
Vienlaikus atgādinām, ka teju visus nepieciešamos bankas pakalpojumus iespējams saņemt attālināti, tāpēc aicinām iedzīvotājus ļoti rūpīgi izvērtēt klātienes konsultācijas nepieciešamību.
“Šobrīd pārliecinoši lielākā daļa bankas pakalpojumu klientiem ir pieejami attālināti – internetbankā vai sazinoties ar bankas speciālistu video konsultācijā, tāpēc patiešām rūpīgi aicinām izvērtēt nepieciešamību apmeklēt banku klātienē. To nelielo daļu klientu, ar kuriem tiekamies klātienē, apkalpojam ar iepriekšēju pierakstu. Tas nozīmē iespēju izvēlēties sev ērtāko apmeklējuma laiku un negaidīt rindās. Šī ir ļoti sekmīgi iesākta prakse, kuru klienti novērtē un to turpināsim arī ilgtermiņā. Ja tomēr rodas neatliekama vajadzība risināt savu jautājumu klātienē, šobrīd varam teikt, ka klienti SEB bankas filiālēs var justies 100% droši, jo visi darbinieki, kuri apkalpo klientus klātienē, ir vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19,” skaidro SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.
Līdz ar valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju, no 11. oktobra klātienē bankas pakalpojumus varēs saņemt iedzīvotāji, kuri ir vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19. Ārkārtēju un neatliekamu situāciju gadījumā, kad nevakcinētai personai nav citu iespēju kā risināt savu situāciju klātienē, ir iespējams lemt par klienta apkalpošanu klātienē, ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības. Šādos gadījumos aicinām klientus sazināties ar banku, lai izrunātu apmeklēšanas iespēju.
Video konsultācijas iespējas
Video konsultācijas laikā SEB bankas klienti var saņemt informāciju par dažādiem ikdienas finanšu un bankas pakalpojumiem, piemēram, pārskatījumiem, maksājumu kartēm, autentifikācijas rīkiem un citiem. Video konsultācijas laikā var veikt arī līgumu grozījumus un mainīt limitus, tāpat izrunāt jautājumus par uzkrājumiem, tostarp pensiju uzkrājumiem un apdrošināšanu, kā arī saņemt mājokļa kredīta konsultāciju.
Uzzināt vairāk par video konsultācijas iespējām, ka arī pieteikties konsultācijai var SEB bankas mājaslapā.
Naudas izņemšana bankomātos un tirdzniecības vietās
Valdības lēmums paredz, ka tirdzniecības centros no 11. oktobra būs jāorganizē atsevišķas plūsmas cilvēkiem, kas ir vakcinēti pret Covid-19 vai to izslimojuši un tiem, kuri ir nevakcinēti vai testēti. Atkarībā no veida, kā tirdzniecības centri šo organizēs, tas var nozīmēt ierobežotu piekļuvi SEB bankas bankomātiem, kas atrodas tirdzniecības centros. Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par apmeklētāju plūsmas organizēšanu konkrētos tirdzniecības centros.
Šobrīd SEB bankas tīklā visā Latvijā ir pieejami 118 naudas izmaksas bankomāti un 92 naudas iemaksas/izmaksas bankomāti. Daļa no tiem atrodas tirdzniecības centros, veikalos un citās telpās. Bankomātu saraksts pieejams SEB bankas mājaslapā.
SEB bankas klienti bez komisijas maksas var izņemt skaidru naudu arī visos Swedbank bankomātos.
Tāpat atgādinām, ka SEB bankas klienti izņemt skaidru naudu var arī gandrīz 250 dažādās tirdzniecības vietās visā Latvijā. Lielākoties tie ir nelieli veikali gan Rīgā, gan reģionos. Tirdzniecības vietās līdz ar pirkumu vienlaicīgi iespējams izņemt līdz 100 eiro. Saraksts ar tirdzniecības vietām, kur iespējams izņemt skaidru naudu, pieejams SEB bankas mājaslapā.