Valstī noteiktās mājsēdes laikā SEB aicina bankas pakalpojumus izmantot attālināti
Ņemot vērā valstī noteiktos ierobežojumus, SEB banka aicina izvairīties no filiāles apmeklēšanas un bankas pakalpojumus izmantot attālināti. Ja bankas klientam ir pieslēgta internetbanka, lielāko daļu pakalpojumu, kurus cilvēki parasti saņem filiālē, ir iespējams saņemt, neizejot no mājām. Filiāles iespējams apmeklēt vien ārkārtējā gadījumā, kad nepieciešamo pakalpojumu nav iespējams saņemt attālināti.
Lielākā daļa bankas pakalpojumu pieejami internetbankā
Šobrīd pārliecinoši lielākā daļa bankas pakalpojumu klientiem ir pieejami attālināti – internetbankā vai sazinoties ar bankas speciālistu video konsultācijā, tāpēc patiešām rūpīgi aicinām izvērtēt nepieciešamību apmeklēt banku klātienē.
Lai vēl vairāk mazinātu nepieciešamību apmeklēt filiāli, ārkārtējās situācijas laikā klientiem, kuriem ir eParaksts vai kvalificētais Smart-ID, ir iespējams noslēgt internetbankas līgumu attālināti.
SEB bankas Klientu centra vadītājs Māris Saulājs:
“Šobrīd vēl aktīvāk informējam klientus par attālināti pieejamiem pakalpojumiem, jo cilvēki, kuriem līdz šim tas nebija aktuāli, bieži nezina, ka, piemēram, mobilajā lietotnē var nobloķēt pazaudēto karti un mainīt karšu darījumu parametrus. Savukārt internetbankā ir plašākas iespējas, piemēram, iespēja pieteikt jaunu karti, palielināt maksājumu limitu u.c. Tāpat arī uzstādīt Smart-ID jaunam telefonam iespējams, neapmeklējot filiāli. Klienti vienmēr var pieteikties video konsultācijai, kuras laikā rast atbildes uz gandrīz visiem jautājumiem, turklāt konsultants arī parādīs, ko un kā klients pats var izdarīt internetbankā.
Saziņai ar banku aicinām izmantot ne tikai telefonu, bet arī čatu mājaslapā. Mūsu čata virtuālais konsultants ir ļoti labi apmācīts un spēj atbildēt uz lielāko daļu jautājumu. Turklāt tas ir pieejams 24/7. Tuvākajā laikā plānojam ievest čatbotu arī internetbankā, kas ir autorizēta vide un ļauj klientam ar čatbotu “runāt” par specifiskiem, ar konkrētā klientu situāciju saistītiem jautājumiem, ko nevar apspriest neidentificējoties, proti, čatā mājaslapā.
Svarīgi, ka, gan zvanot uz banku, gan rakstot čatā, var pieteikt bankas darbinieka atzvanu – lai nebūtu jāgaida savienojums ar konsultantiem, kuri šobrīd strādā pastiprināta režīmā. Savukārt, klientus, kuri tomēr zvana uz banku, aicinām izmantot pirms sarunas piedāvāto identificēšanos, jo tad uz jautājumu varēsim atbildēt ātrāk un konkrētāk.”
Bankomāti ir pieejami visiem, filiāles strādā “zaļajā režīmā”
Līdz ar mājsēdes ieviešanu vairs nav aktuāls jautājums par tirdzniecības vietu dalīšanu “zaļajā” un “sarkanajā” zonā, tāpēc šobrīd visos tirdzniecības centros, ja tie ir atvērti, SEB bankas bankomāti ir pieejami visiem.
Šobrīd SEB bankas tīklā visā Latvijā ir pieejami 118 naudas izmaksas bankomāti un 92 naudas iemaksas/izmaksas bankomāti. Bankomātu saraksts pieejams SEB bankas mājaslapā.
Tāpat atgādinām, ka SEB bankas klienti izņemt skaidru naudu var arī gandrīz 250 dažādās tirdzniecības vietās visā Latvijā. Lielākoties tie ir nelieli veikali gan Rīgā, gan reģionos. Tirdzniecības vietās līdz ar pirkumu vienlaicīgi iespējams izņemt līdz 100 eiro. Saraksts ar tirdzniecības vietām, kur iespējams izņemt skaidru naudu, pieejams SEB bankas mājaslapā.
Šobrīd SEB bankas filiāles strādā "zaļajā režīmā" - visi darbinieki, kuri klātienē apkalpo klientus, ir vakcinējušies pret Covid-19 vai to izslimojuši, tāpat klātienē apkalpojam tikai klientus ar Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu (nepieciešams no 12 gadu vecuma). Jau vairāk nekā gadu filiālēs pieņemam klientus pēc iepriekšējā pieraksta. Ja nav nekādu iespēju atrisināt situāciju attālināti, aicinām sazināties ar banku, lai lemtu par apkalpošanu klātienē, ievērojot visas epidemioloģiskās drošības prasības.