Nākamgad SEB bankas Klientu centrā attālināta apkalpošana būs pieejama 24 stundas 7 dienas nedēļā
Klientu centrs plāno paplašināt iedzīvotāju iespējas saņemt operatīvu informāciju un konsultācijas. Nākamā gada sākumā klientiem būs iespēja sazināties ar bankas speciālistiem pa tālruni +371 26668777, izmantojot Skype vai rakstot Twitter un Facebook kontā ik dienu 24 stundas diennaktī.
Klientu centrs, kurš līdz šim atradās Vienības gatvē 49a, tagad attālināti apkalpo klientus no jaunām, modernām telpām, kuras atrodas SEB bankas Finanšu centrā Meistaru ielā 1, pirmajā stāvā līdzās Dienvidu filiālei. Līdz ar pārcelšanos, Klientu centrs ir plānojis paplašināt iespējas SEB bankas esošajiem un topošajiem klientiem saņemt operatīvu informāciju un konsultāciju, paredzot nākamā gada sākumā iedzīvotājiem iespēju sazināties ar bankas speciālistiem pa tālruni +371 26668777, izmantojot Skype vai rakstot Twitter un Facebook kontā ik dienu 24 stundas diennaktī.
SEB bankas dati liecina, ka klienti aktīvi izmanto ne vien tradicionālos saziņas līdzekļus, bet arī sociālo mediju sniegtās iespējas, precizējot dažādus ar finansēm un bankas darbību saistītus jautājumus. Vidēji gadā Klientu centrs apkalpo vairāk nekā 400 000 ienākošos zvanus, atbild uz 80 000 e-pasta vēstuļu, sniedz aptuveni 12 600 konsultācijas Skype vidē un Twitter tvītos.
SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars: “Klientu apkalpošana ir joma, kurā notiek nepārtraukta attīstība. Ja pirms 2 gadiem Klientu centrā strādāja 35 klientu apkalpošanas speciālisti, tad šobrīd darbinieku skaits ir palielinājies līdz 50. Nākotnē plānojam Klientu centra komandai piepulcināt papildspēkus, lai samazinātu klientiem gaidīšanas laiku un nodrošinātu operatīvu un kvalitatīvu apkalpošanu. Pagaidām Klientu centrs iejūtas jaunajās telpās un turpina sniegt atbalstu klientiem darba dienās no plkst. 8:00 līdz 22:00 un brīvdienās no plkst. 10:00 līdz 17:00, bet ņemot vērā arvien pieaugošo pieprasījumu gūt informāciju vai konsultāciju ikdienas finanšu darījumiem attālināti, esam plānojuši, ka nākamā gada sākumā Klientu centrs sniegs atbalstu klientiem ne vien pagarinātā darba laikā darba dienās un brīvdienās, bet 24/7 režīmā.“
Tāpat Dienvidu filiāle, kura atrodas līdzās Klientu centram, pēc rekonstrukcijas ir ieguvusi jaunu telpu izkārtojumu un pakalpojumu sniegšanas ziņā ir pārgājusi uz jauno konsultāciju sniegšanas konceptu, paredzot filiālē vairāk laika veltīt konsultāciju sniegšanai. Savukārt ikdienas finanšu darījumus, kā arī skaidras naudas darījumus klienti var ērti veikt paši, izmantojot filiāles telpās esošo internetbankas terminālu un skaidras naudas bankomātu.
Papildu informācijai:
Kristīne Martinsone, SEB bankas ārējās komunikācijas projektu vadītāja, kristine.martinsone@seb.lv