SEB banka uzsāk šajā nedēļas nogalē ieplānotos pārejas darbus uz jauno IT sistēmu
Šodien, 10. februārī, SEB banka uzsāk pāreju uz jauno IT sistēmu. Jaunās sistēmas ieviešana norisināsies visu nedēļas nogali. Noslēdzoties jaunās sistēmas ieviešanas darbiem, SEB bankas klientu ērtībām tiks nodota arī jaunā internetbanka.
Sākot ar šodienu SEB banka savā mājaslapā www.seb.lv publicēs informāciju par dažādu bankas pakalpojumu pieejamību. Jau 1. februārī SEB bankas mājaslapā tika publicēta īpaša ziņu sadaļa www.seb.lv/pieejamiba, kas ļauj sekot līdzi pakalpojumu pieejamībai jaunās IT sistēmas un internetbankas ieviešanas laikā.
No šodienas plkst. 16.00 līdz pirmdienas 06.00 nebūs pieejama SEB bankas internetbanka, SMS banka, Baltic Online, Gateway, Telebanka, kā arī e-Link pakalpojumi (maksājumi internetā, kuru apstiprināšanai tiek izmantota internetbankas autorizācija). Šobrīd plānots, ka maksājumu kartes darbosies visu laiku, izņemot svētdien no plkst. 22.00 līdz 23.00. 3D funkcionalitāte (papildu autorizācija pirkumiem ar karti) nebūs pieejama no šodienas plkst. 16.00 līdz nākamās trešdienas plkst. 9.00. Detalizēta informācija par dažādu pakalpojumu pieejamību būs apskatāma SEB bankas mājas lapā www.seb.lv/pieejamiba.
Aicinām ikvienu jau šobrīd novērtēt minēto pakalpojumu nepieciešamību nedēļas nogalē un veikt rēķinu/ pirkumu apmaksu vai naudas pārskaitījumus līdz brīdim, kamēr noteiktie pakalpojumi ir pieejami.
Šajā nedēļas nogalē tās SEB bankas filiāles, kas atrodas tirdzniecības centros (Alfa, Damme, Spice, Galleria Riga, kā arī Skanstes filiāle t/c Rimi Valdemārs) strādās konsultāciju režīmā, jo bankas pamatsistēma nebūs pieejama. Visas SEB bankas filiāles ierasto darbu atsāks pirmdien plkst. 09.00.
SEB bankas informatīvais telefons +371 26668777, kā arī Skype (SEB_Latvija) būs pieejami visu diennakti. Jautājumu un precizējumu gadījumā aicinām klientus izmantot šos saziņas kanālus.
Papildu informācijai:
Agnese Strazda, SEB bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāja, agnese.strazda@seb.lv, +37129149306