SEB bankas mobilā filiāle nodrošinās 100% bankas pārklājumu Latvijā
Mobilā filiāle nodrošina visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas tradicionāli pieejami bankas filiālē (izņemot skaidras naudas darījumus). Pērn pilotprojekta ietvaros mobilās filiāles komanda apkalpoja gandrīz 300 klientu, apciemojot viņus darba vietās.
Sākot ar šo gadu, SEB banka sper nākošo soli digitālās attīstības programmā, ieviešot bankas mobilo filiāli, lai risinātu finanšu pakalpojumu pieejamības jautājumu, vienlaikus mācot klientiem klātienē, kā ērti veikt savus finanšu darījumus, izmantojot internetbanku, mobilo aplikāciju, kā arī video konsultāciju formu. Šobrīd, kad notiek kodu karšu aizvietošana ar citiem autorizācijas līdzekļiem, mobilā filiāle tiks iesaistīta, lai sasniegtu klientus ar īpašām vajadzībām, kā arī iedzīvotājus reģionos, kur nav SEB bankas filiāles.
Mobilā filiāle nodrošina visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas tradicionāli pieejami bankas filiālē (izņemot skaidras naudas darījumus). Pērn pilotprojekta ietvaros mobilās filiāles komanda apkalpoja gandrīz 300 klientu, apciemojot viņus darba vietās.
Arnis Škapars, SEB bankas valdes loceklis:
“Mūsu mērķis ir nodrošināt pēc iespējas plašāku kvalitatīvu bankas pakalpojumu pārklājumu, piedāvājot tos visdažādākajos kanālos – filiālēs, Klientu centrā, video tikšanās un arī tagad mobilajā filiālē. Mobilā filiāle tā ir iespēja būt pieejamiem klientiem arī tur, kur mums nav tradicionālās filiāles, un būtiskākais – iespēja mācīt un rādīt klientiem, kā lietas paveikt pašiem ērti un ātri. Šobrīd jau virkne pakalpojumu klientiem ir pieejami attālināti, savukārt izrunāt svarīgus jautājumus klienti var video konsultācijas laikā.
Tāpat mēs joprojām laipni gaidām klientus uz tikšanos klātienē, lai sniegtu savu padomu sarežģītāku finanšu jautājumu risināšanā, piemēram finansējuma saņemšana mājokļa iegādei vai uzņēmuma attīstībai.
Turklāt mobilās filiāles resursus plānots izmantot, kad nepieciešams sasniegt, piemēram, klientus ar kustību traucējumiem. Šobrīd, kad notiek kodu karšu aizvietošana ar citiem autorizācijas līdzekļiem, plānojam izmantot mobilās filiāles spēkus, lai sasniegtu klientus ar īpašām vajadzībām, kā arī iedzīvotājus reģionos, kur nav SEB bankas filiāles, vienojoties par tikšanos dažādu biedrību vai pašvaldību telpās.
Visaktīvāk mobilo filiāli plānojam izmantot, lai sasniegtu privātpersonas viņu darba vietās. Uzņēmumi, kuros mobilā filiāle bija pērn, augsti novērtē, ka SEB bankas komanda ierodas pie viņiem, tādejādi darbiniekiem nav jādomā par ceļu uz filiāli, kuras reģionos ne vienmēr atrodas tuvu. Mobilās filiāles vizītes uzņēmumos, lai apkalpotu to darbiniekus kā privātpersonas, tiek piedāvātas, ja uzņēmumā ir vairāk nekā 10 darbinieku.”
Mobilas filiāles aprīkojums ietilps datorsomā un sver līdz 5,5 kilogramiem. Lai nodrošinātu mobilās filiāles darbu šobrīd pat nav nepieciešams elektrības pieslēgums – ar vienu akumulatora uzlādi tehnika var strādāt 8 stundas, skenējot un drukājot dokumentus līdz pat 600 lapām.
Šobrīd mobilajā filiālē iesaistīti SEB bankas Klientu centra darbinieki, bet tuvākā nākotnē komanda tiks paplašināta, iesaistot arī filiāļu darbiniekus no dažādām Latvijas pilsētām, lai ātrāk nodrošinātu vizītes pie klientiem visā Latvijā.