“Global Finance” atzinis SEB banku par labāko digitālo banku Latvijā
Starptautiskais biznesa un finanšu izdevums “Global Finance” paziņojis labākās digitālās bankas Centrālajā un Austrumeiropā 2019. gadā. Latvijā, Lietuvā un Igaunijā par labāko atzīta tieši SEB banka.
Ieva Tetere, SEB bankas vadītāja Latvijā:
“Šodien, kad piedzīvojam digitālās attīstības uzvaras gājienu, SEB banka kā finanšu institūcija iet kopsolī, lai nodrošinātu saviem klientiem un sadarbības partneriem profesionālu un kvalitatīvu pasaules līmeņa servisu. Pēdējo gadu laikā esam aktīvi strādājuši, attīstot jaunus pakalpojumus un risinājumus, kas ļauj klientus satikt viņiem ērtā vietā un saņemt bankas pakalpojumus un konsultācijas vienkāršā un drošā veidā.
Pateicoties tam, ka jau šobrīd liela daļa bankas pakalpojumi ir pieejami klientiem attālināti, redzam būtisku Smart ID lietotāju skaitu pieaugumu – jūnija beigās Baltijas valstīs to lietoja jau 641000, kas ir par gandrīz 200000 vairāk nekā pagājušā gada decembrī.
Tāpat mūs priecē arvien pieaugošā klientu izvēle izmantot video tikšanās, lai saņemtu attālinātas konsultācijas dzīvības apdrošināšanu un uzkrājuma jautājumos, tāpat saistībā ar mājokļa iegādi, kā arī izrunāt nepieciešamos grozījumos aktuālajos līgumos. Ja skatāmies uz SEB banku darbību Baltijā, tad līdz jūnija beigām bijām ar klientiem tikušies turpat 11000 video konsultācijas.
Savukārt pateicoties nepārtrauktajai attīstībai, ko veicam SEB bankas mobilajā aplikācijā, izzinot klientu vajadzības, to jūnija beigās Baltijas valstīs izmantoja 536000 lietotāji, kas ir par 120000 vairāk nekā pagājušā gada beigās.
“Global Finance” ekspertu vērtējums un aizvien pieaugošais klientu skaits, kas izmanto SEB digitālos pakalpojums ir labs apliecinājums tam, ka mūsu pūles tiek novērtētas un vainagojas panākumiem. Paldies mūsu klientiem par uzticību bankai un prasībām, kas neļauj mums apstāties, bet meklēt arvien jaunus veidus, kā pilnveidot savu sadarbību, servisu un pakalpojumu klāstu.”
Par “Global Finance”
“Global Finance” labāko digitālo banku noteikšanai izmanto tādus kritērijus kā digitālo klientu piesaistes un apkalpošanas stratēģija, digitālo klientu izaugsme, produktu piedāvājumu klāsts, mobilās aplikācijas dizains un funkcionalitāte.
Starptautiskais finanšu izdevums “Global Finance” tiek izdots kopš 1987. gada, un tam ir vairāk nekā 50 tūkstoši lasītāju 189 valstīs. Žurnāla auditorija galvenokārt ir starptautisku uzņēmumu un finanšu institūciju vadītāji un eksperti, kuriem ikdienā nepieciešams pieņemt stratēģiskus lēmumus par biznesa attīstību.