Ar 20. janvāri SEB bankas Dienvidu filiāle pārtaps digitālajā pašapkalpošanās centrā
Tā kā arvien vairāk klientu izvēlas veikt savus ikdienas finanšu darījumus attālināti, būtiski ir samazinājusies nepieciešamība klientiem apmeklēt bankas filiāli klātienē, jo pat konsultācijām ar bankas speciālistu šodien iespējams izmantot video tikšanos, un, lai pieteiktos kredītam, pietiek ar elektronisko parakstu un pieteikumu internetbankā.
Ņemot vērā klientu paradumu maiņu, 17. janvāris būs pēdējā diena, kad Dienvidu filiāles darbinieki apkalpos klientus klātienē. Sākot ar 20. janvāri līdzšinējā adresē Meistaru ielā 1 klientiem būs pieejama digitālā pašapkalpošanās zona, kurā klienti varēs izmantot internetbankas pakalpojumus, kā arī pieteikt videokonsultāciju vai rezervēt sev ērtu tikšanās laiku jebkurā citā SEB bankas filiālē Rīgā.
Ja vien rodas nepieciešamība saņemt atbildi uz kādu sev aktuālu jautājumu vai ir svarīga eksperta konsultācija, aicinām sazināties ar mums sev ērtākā veidā:
- piesakoties video konsultācijai seb.lv/video-konsultacija
- rezervējot tikšanās laiku SEB bankas filiālēs Rīgā seb.lv/tiksanas-rezervacija
- sūtot savu jautājumu Facebook
- rakstot savu jautājumu lapā seb.lv/jauta
- zvanot mūsu speciālistiem uz tālruņa numuru 26668777
Atgādinām, ka bankas pakalpojumi attālinātiem darījumiem pieejami vienmēr 24/7 režīmā:
- internetbankā
- mobilajā lietotnē – seb.lv/app
- bankomātos – seb.lv/bankomati