SEB Izaugsmes programmā pārliecību par savu biznesu audzēs 13 Latvijas uzņēmumi
22. martā ar tiešsaistes lekciju par produkta-tirgus atbilstības nozīmi biznesa mērķu sasniegšanā jau astoto reizi tiks uzsākta SEB bankas uzņēmumu Izaugsmes programma. Tajā 13 dažādu nozaru uzņēmumi turpmāko teju sešu mēnešu garumā pilnveidos zināšanas par izaugsmes domāšanu, klientu izzināšanu, inovācijām, mārketingu un produktu vadību, kā arī mūsdienīgu finanšu plānošanu un ilgtspēju.
Dalībai programmā šogad pieteicās 43 uzņēmumi, no tiem izvēlēti 13 ambiciozākie, kuri ekspertu un mentoru vadībā, apgūstot inovāciju metodes, strādās pie sava produkta, pakalpojuma vai idejas attīstības.
Jau otro gadu SEB bankas partneris Izaugsmes programmas īstenošanā ir inovāciju uzņēmums “Helve”. Tā līdzdibinātāja un vadošā partnere Līva Pērkone uzsver: “Uzņēmēji Latvijā ir spējīgi, talantīgi un gudri, mēs ticam viņu izaugsmes potenciālam gan Latvijas, gan pasaules tirgos. Mūsu galvenais uzdevums šīs programmas ietvaros ir palīdzēt viņiem apgūt prasmi mazināt neskaidrību radītos riskus un savu izaugsmes stratēģiju balstīt pierādījumos, nevis pieņēmumos.”
Pārliecību vēlas gūt dažādu nozaru un mērogu biznesi
Izaugsmes programmā šogad piedalīsies uzņēmumi no dažādām nozarēm un reģioniem, kā arī ar atšķirīgu mērogu biznesu, taču tos visus vieno kopīgs mērķis – audzēt pārliecību par sava biznesa rītdienu.
• Siltumtehnikas iekārtu projektēšanas, montāžas, apkalpošanas un tirdzniecības uzņēmums “AS Lafipa”, kas tirgū darbojas jau vairāk kā 30 gadus, programmas laikā vēlas pilnveidot jaunu produktu un atrast tam atbilstošu pozicionējumu un tirdzniecības kanālus.
• Arhitektu birojs “Kvites Architects” meklēs iespējas apgūt jaunus noieta tirgus un izveidot jaunu, tehnoloģisko risinājumu.
• Ambulatorās ārstniecības iestāde “KIRSH Veselības Fabrika” plāno uzsākt jauna produkta ražošanu.
• Dzeramā un minerālūdens ražošanas un tirdzniecības uzņēmums “Markol” ar zīmolu “Zaķumuižas ūdens” meklēs veidus, kā paplašināt eksporta tirgus un produkcijas noietu kopumā.
• Zāļu un medicīnas preču vairumtirdzniecības uzņēmums “GP Nord” plāno fokusēties uz uzņēmuma iekšējās sistēmas sakārtošanu, lai nodrošinātu ātrāku pasūtījumu apstrādi klientiem un optimizētu iekšējos resursus.
• Modes dizaina apavu un aksesuāru mazumtirdzniecības uzņēmums “Madam Bonbon” plānos, kā paplašināt uzņēmuma darbību un sasniegt jaunus tirgus segmentus.
• Mediācijas un juridisko konsultāciju sniedzējs “Troubleshooter” meklēs efektīvākos veidus, kā paplašināt uzņēmumu un pilnveidot pozicionējumu.
• Digitālās drukas un iepakojuma izgatavošanas uzņēmums “Amati Projekts” strādās pie individualizēta risinājuma ieviešanas tirgū.
• Arboristu, dārzkopības pakalpojumu un ainavu projektēšanas uzņēmums “Labie koki” pilnveidos savu pakalpojumu portfeli.
• Mājas tekstila ražošanas uzņēmums “Adtex Group” ar zīmolu “Petit Babu” strādās pie jaunas kolekcijas izveidošanas, kā arī mārketinga un eksporta stratēģijas pilnveidošanas.
• Nodibinājums Invalīdu un viņu draugu apvienība “Apeirons” izstrādās stratēģiju, kā pilnveidot darba devēju zināšanas un mazināt aizspriedumus par cilvēku ar invaliditāti integrēšanu darba tirgū.
• IT risinājumu uzņēmums “Vozorom” programmas laikā plāno attīstīt prototipa fāzē esošu produktu līdz pilnvērtīgam risinājumam, kā arī meklēs klientu uzrunāšanas un investoru piesaistes stratēģijas.
• Vintage apģērbu tirdzniecības e-veikals “Northerngrip” meklēs veidus, kā paplašināt darbību un automatizēt darba procesus uzņēmumā.
Lekcijas pieejamas ikvienam interesantam
Programmas ietvaros notiekošās lekcijas par biznesa tēmām būs pieejamas ikvienam interesentam tiešsaistē. Pirmā lekcija “Kā noteikt uzņēmuma mērķim atbilstošu tirgu?” notiks 22. martā plkst. 10.00 un tā būs pieejama SEB bankas Facebook profilā. Savukārt darba semināri, mentoru atbalsts un individuālās sesijas būs pieejamas tikai programmas dalībniekiem.