Vai tās būtu Retail jomas reformas vai servisa zvana ieviešana klientu apkalpošanā – Ieva Beite-Pavlovska ir bijusi teju visu šo pārmaiņu epicentrā un varētu pat teikt – viena no reformu un dažādu inovāciju dzinuļiem. Arī pati Ieva atzīst – viņai nekad neesot miera, jo, kad viena lieta ir ieviesta, galvā virmo jau nākamās idejas, kā uzlabot klientu pieredzi SEB bankā. Tādēļ Ievu Beiti-Pavlovsku aicinājām kļūt par vienu no #futureshaper interviju sērijas varonēm.
Kādēļ Tu esi SEB bankā un kas Tev patīk savā darbā?
Es laikam nevarētu iedomāties sevi strādājam citā bankā. SEB ir uzņēmums, kas pauž visas tās vērtības, kas man ir visbūtiskākās – savstarpēja cieņa, atklātība, nākotne, attīstība, vienlīdzība, iespēja īstenot sevi, viedokļa paušana, idejas, kā arī iespēja tikt uzklausītam, sadzirdētam un īstenot varbūt sākotnēji šķietami neiespējamo.
SEB ir darba vieta, ar kuru es patiesi lepojos, bet tas, protams, arī nes līdzi lielu atbildību īstenot SEB vērtības ikvienā aktivitātē, kuru uzņemamies.
Šis gads turpina nest jaunus izaicinājumus un pārmaiņas mūsu Retail organizācijā – mēs maināmies, lai nodrošinātu vēl lieliskāku klientu pieredzi, vienlīdz kāpinot efektivitāti un vairojot finansiālo mērķu izpildi. Esmu bezgala pateicīga, ka man ir uzticēts izveidot jauno Pārdošanas un servisa atbalsta pārvaldi. Šajā struktūrvienībā esam apvienojušies īsteni SEB pārdošanas un atbalsta fani, kas vēlas panākt vairāk, nebaidās no jauniem uzdevumiem, bet drīzāk paši uzņemas iniciatīvu, lai kopā radītu vērtību un veicinātu pozitīvas attiecības.
Tu pieminēji servisa zvanu, kas ir bijusi vienkārša, bet ģeniāla inovācija klientu apkalpošanas uzlabošanai, turklāt zinu, ka tieši tu esi bijusi starp aktīvākajām servisa zvana virzītājām. Kas Tevi motivē neapstāties un meklēt arvien jaunus veidus, kā uzlabot savu kolēģu un klientu ikdienu?
Inovācijas pašas par sevi jau ir motivācija un dzinulis. Tā vien šķiet, ka man nav miera, kad viena lieta ir ieviesta, galvā jau virmo nākamās idejas, ko vēl, kā savādāk, kā labāk un ērtāk. Rezultāts vienmēr ir bijis viens no maniem lielākajiem motivācijas avotiem, kad redzi, ka izdodas un strādā. Tas ir liels prieks un gandarījums.
Paldies mūsu Retail vadībai, kas tic un uzticas mūsu idejām, paldies komandai – kur varam viens uz otru paļauties, sadalīt darbus un izdarīt vairāk kā gaidīts. Komanda ir pāri visam. Iepriekš manas mīļās filiāles un Rīgas vadītāji, bet nu jau visas Latvijas klientu apkalpošana – mēs esam lieliski!
Kāda, Tavuprāt, ir izcila klientu servisa recepte?
Esmu ļoti daudz vaicājusi klientiem, kas viņiem ir svarīgi sadarbībā ar banku, taču – cik klientu, tik viedokļu. Kādam tā ir pieejamība, kādam personīga attieksme, kāds klients reiz teica, ka bankai ir jābūt nepamanāmai, lai viss strādā un par banku var nedomāt. Recepte katram klientam ir cita, bet galvenais mūsu uzdevums ir būt ziņkārīgiem, runāt ar klientiem, uzdot jautājumus, uzklausīt un sadzirdēt tos un tad sniegt padomu, kas vairo vērtību, jo recepte ir piemērota tieši viņam.
Viena recepte neder visiem, tā pat arī, strādājot ar klientiem, nekad nebūs vienādas dienas, jo katrs klients ir unikāls. Galvenais ir visu darīt ar prieku un ieinteresētību, vienalga kurā kanālā mēs tiekamies ar klientu – vai tas ir klātienē, telefoniski vai video. Katram konkrētajam klientam tā ir jauna pieredze un mūsu uzdevums ir to padarīt izcilu.