SEB banka 10. februārī uzsāks pāreju uz jauno IT un klientu apkalpošanas sistēmu
Pēc vairāk nekā 3 gadu darba no šā gada 10. līdz 12. februārim SEB banka veiks pāreju uz jauno IT un klientu apkalpošanas sistēmu. Sistēmas maiņa tiek veikta ar mērķi stiprināt SEB bankas IT un digitālo risinājumu attīstību un nodrošināt vienotu IT sistēmu SEB grupas bankām visā Baltijā. Pirmais ieguvums klientiem pēc jaunās sistēmas ieviešanas būs jaunā internetbanka, kurai būs jauns dizains un plašas iespējas. Tā būs ērti lietojama arī mobilajās ierīcēs, jaunā internetbanka nodrošinās arī iespēju pašam noteikt galvenās lapas saturu.
Jau kopš pagājušā gada 12. decembra SEB bankas mājaslapā www.seb.lv sadaļā Paziņojumi publicēta informācija par bankas pakalpojumu izmaiņām, kas stāsies spēkā 13. februārī, pēc pārejas uz jauno IT un klientu apkalpošanas sistēmu. Šodien, 10. janvārī, SEB banka uzsāks plašāku komunikāciju, pakāpeniski iepazīstinot klientus ar jaunās internetbankas funkcionalitāti, kā arī izmaiņām citos pakalpojumos. No 1. februāra būs pieejama detalizēta informācija par to, kādi būs bankas darbības ierobežojumi no 10. līdz 12. februārim, kad norisināsies pāreja uz jauno sistēmu.
SEB bankas vadītāja Ieva Tetere: “Jau laikā, kad mēs kā banka gatavojām bankas IT sistēmu pārejai uz eiro, paralēli veicām analīzes procesu par jaunas IT un klientu apkalpošanas sistēmas ieviešanu. Pēdējo reizi SEB banka savu pamatsistēmu mainīja 2000. gadā. Jaunās sistēmas ieviešanā cieši strādājam ar kolēģiem Igaunijā un Lietuvā, jo par pamatu izmantosim sistēmu, kas funkcionē SEB bankā Igaunijā. Tas ir komplicēts projekts, kura laikā dažādos projekta etapos esam piesaistījuši arī ārējos ekspertus. Kopā pārejas laikā uz jauno IT sistēmu tiks nomainītas vairāk nekā 10 dažādas klientu apkalpošanas un iekšējo procesu uzskaites sistēmas. Līdz pat februāra vidum plānojam uzrunāt vairāk nekā 600 000 klientu par dažādām ar pakalpojumiem saistītām izmaiņām vai pakalpojumu pieejamību. Mums ir ārkārtīgi svarīgi, ka mūsu klienti ar šo informāciju iepazīstas, lai šajā pārejas laikā mums visiem būtu vieglāk pie izmaiņām pierast. Pēc 1. februāra nodrošināsim informāciju par bankas pakalpojumu ierobežojumiem sistēmas nomaiņas nedēļas nogalē, lai mūsu klienti var laicīgi plānot savus maksājumus vai pirkumus. Ieradumiem ir liels spēks, un pat pie gaidītākajām pārmaiņām ir jāpierod. Visiem mūsu klientiem novēlu veltīt nedaudz laika, lai ar izmaiņām iepazītos un kopā ar mums sagaidītu jauno internetbanku un citus jaunumus.”
Atgādinām, ka jau šobrīd klientiem ir iespēja sev neskaidros jautājumus uzdot pa SEB bankas informatīvo telefoni +371 26668777, kā arī Skype līnija SEB_Latvija.
Agnese Strazda, SEB bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāja, agnese.strazda@seb.lv, +371 29149306