“Kad es studēju universitātē, es biju pārliecināta, ka nekad nestrādāšu bankā, jo man tas likās garlaicīgi. Šobrīd, kad esmu pavadījusi jau piecus gadus SEB, ir skaidrs, ka man ir bijis absolūti nepareizs priekšstats gan par savu iespējamo karjeras virzienu, gan par to cik interesants vai garlaicīgs ir darbs bankā,” atzīst Elmīra Gasanova, Ziemeļvalstu vērtspapīru norēķinu nodaļas vadītāja.
Kā Tu pievienojies SEB?
Mani ieteica mans kursabiedrs, kurš tolaik jau strādāja SEB. Es kļuvu par vērtspapīru darījumu nodrošināšanas speciālisti, lai gan man tolaik bija tikai vispārīgs priekšstats par vērtspapīriem. Tā ir viena no SEB priekšrocībām – Tev ir pieejamas daudzas pozīcijas pat, ja Tev nav iepriekšējas pieredzes konkrētajā jomā. Visu, kas jāzina un jāprot, var iemācīties no kolēģiem.
Nostrādājusi gadu šajā komandā, es pārgāju uz citu nodaļu, kura apstrādā vērtspapīru ienākumu transakcijas. Vēl pēc gada jau jutos pārliecināta par savām zināšanām un pieredzi, un pieteicos procesu speciālista lomai Nodokļu, kontu un vērtspapīru emisiju nodaļā. Šajā pozīcijā, kas ir krietni vairāk saistīta ar tehniska rakstura darbu nekā mani iepriekšējie pienākumi, pavadīju divus gadus.
Šajā laikā apguvu ļoti daudz, taču arī sapratu, ka vēlos vairāk strādāt ar cilvēkiem. Manas SEB karjeras laikā man vienmēr ir bijuši fantastiski vadītāji, kas manī ir saskatījuši potenciālu, izaicinājuši un motivējuši mani pilnveidoties. Mana toreizējā vadītāja mani pārliecināja pieteikties uz nodaļas vadītājas pozīciju mūsu pārvaldē. Es noticēju sev un to izdarīju, un kopš februāra strādāju jaunajā amatā.
Elmīra Gasanova
Pozīcija: Vērtspapīru darījumu pārvaldes Ziemeļvalstu vērtspapīru norēķinu nodaļas vadītāja SEB Global Services Rīgā
Izglītība: Bakalaura grāds uzņēmējdarbības vadībā, Banku augstskola
Intereses: Ceļošana un pārgājieni, geocaching, ēdienu gatavošana
Pastāsti vairāk par savu komandu un pienākumiem!
Latvijas mērogā mūsu sniegtie pakalpojumi ir unikāli. Ja Tu vēlies iegūt reālu pieredzi, strādājot ar vērtspapīriem un apkalpojot augstākā līmeņa klientus, to var iegūt tikai pie mums.
Mūsu klienti ir bankas un citas finanšu institūcijas no visas pasaules, kas investē Skandināvijas valstu vērtspapīros. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai klientu darījumi notiek ātri, droši un precīzi.
Vidēji 90% no visiem darījumiem notiek automātiski, un mēs apstrādājam tikai aptuveni 10%. Mēs iesaistāmies gadījumos, kad pircējs vai pārdevējs ir pieļāvis kādu kļūdu, kura ir jāizlabo vai arī darījumam nepieciešama nestandarta apstrāde, lai to varētu noslēgt.
Kas ir tās lietas, kas Tevi motivē un aizrauj Tavā darbā?
SEB ambīcija ir nodrošināt klientiem pasaules līmeņa servisu. Mūsu jomā tas nozīmē būt Nr.1 vērtspapīru darījumu nodrošināšanā un apkalpošanā Skandināvijā.
Mana loma šajā misijā ir palīdzēt manai komandai strādāt augstākajā iespējamajā līmenī, atbalstīt tās izaugsmi un pilnveidošanos, kā arī veidot komandas izjūtu, kur katrs no kolēģiem var paļauties, ka saņems visu nepieciešamo atbalstu.
Ja es varu palīdzēt veidot stimulējošu vidi, kurā mani kolēģi ne vien sasniedz plānotos mērķus, bet arī jūtas novērtēti un var augt kā profesionāļi – tā ir mana motivācija.
Kā Tu atpūties pēc darba?
Es nodarbojos ar sportu, man patīk doties pārgājienos un pastaigās, it īpaši pa mežu. Atrodoties dabā, es varu uzlādēties un atgūt savu enerģiju. Kopš vidusskolas laikiem nodarbojos arī ar geocaching. Kad pandēmija būs beigusies, noteikti došos ceļojumā uz kalniem. Tāpat man patīk gatavot ēst savai ģimenei un draugiem.