Ulrika Gēce SEB bankā strādā jau turpat 24 gadus, un no klientu apkalpošanas speciālistes šo gadu laikā ir kļuvusi par SEB Liepājas filiāles vadītāju. Viņa norāda, ka SEB Gada balvas saņemšana 2022. gadā ir sniegusi ne vien milzu gandarījumu, bet arī likusi novērtēt darba ikdienu, kolēģus un arī – bankas klientus. Ulrika skaidro, ka ieguldītais darbs vainagojies ar panākumiem, galvenokārt, pateicoties komandas darbam, un zinošiem, pieredzējušiem un profesionāliem kolēģiem. Taču īpašs dzinulis ikdienas darbā, kā uzsver Ulrika, ir gandarījums, ko rada klientu izdošanās, labas atsauksmes par SEB darbinieku profesionalitāti, attieksmi un lielisko klientu pieredzi.
2022. gada sākumā Tavs vārds skaļi izskanēja SEB Gada balvas apbalvošanas ceremonijā, kur biji viena no laureātēm. Kādas bija sajūtas, saņemot šo apbalvojumu?
Gada nogalē mēs ierasti atskatāmies uz paveikto un sasniegto, izvērtējot, vai izdevies viss iecerētais. Protams, ir milzīgs gandarījums, ja ieguldītais darbs ir vainagojies panākumiem. To var sasniegt tikai un vienīgi, strādājot komandā, kopā ar zinošiem, pieredzējušiem un profesionāliem kolēģiem. Bieži vien tas ir vairāku gadu neatlaidīga darba rezultāts ar esošu vai potenciālu klientu. Tāpēc noteikti vēlos vēlreiz pateikties visiem kolēģiem par mūsu kopējiem sasniegumiem.
Kādas ir Tavas vērtības, pie kurām pieturies ikdienā, strādājot ar klientiem un kolēģiem?
Mēs panākumus varam gūt tikai tad, ja strādājam kā viens liels, perfekts zobrats. Ikvienam kolēģim jebkurā struktūrvienībā ir ietekme uz SEB bankas kopējo rezultātu, tāpēc visvairāk novērtēju spēju sadarboties, atbildīgu attieksmi pret darbu, kā arī neatlaidību un profesionālu komunikāciju. Bet visam pāri noteikti stāv cilvēcība un godīgums.
Ar klientiem tās ir cieņpilnas, godīgas un atvērtas attiecības daudzu gadu garumā. Tās ir ikdienas tikšanās, sarunas, piedalīšanās dažādos pasākumos. Tā teikt – būt nepārtrauktā apritē, lai pirmais, kas nāk prātā, kad klientam ir kāda vajadzība, ir SEB.
Kurzemnieki ir pazīstami ar savu šerpumu un rakstura stingrību. Kā šīs iezīmes mijiedarbojas un palīdz darbā ar klientiem?
Iespējams, no malas labāk jūtams, kaut arī pašiem nešķiet, ka esam šerpi. Savā ziņā tas palīdz reizēs, kad ir svarīgi “turēt” savu nostāju vai stingro attieksmi kādā jautājumā. Protams, ikdienā ar klientiem ir visdažādākās situācijas, tomēr uzskatu, ka ilgtermiņa attiecībās var tikt galā arī ar sarežģītām situācijām. Lai cik būtu šerps vai stingrs, galvenais ir spēt saglabāt cieņpilnu savstarpējo komunikāciju.
Kas Tevi dara īpaši lepnu, strādājot SEB bankā?
Vislielākais prieks un lepnums ir par tik lieliskiem kolēģiem, komandas spēlētājiem, ar kuriem kopā var kaut kalnus gāzt. Vēl esmu ļoti lepna par mūsu Vadības komandu – visiem vienmēr stāstu, cik mums ir iedvesmojoši, iedrošinoši un saprotoši vadītāji. Tas ļoti palīdz ikdienas darbā gan ar kolēģiem, gan klientiem. Uzskatu, ka svarīga ir pārliecība un izpratne par mūsu kopējiem mērķiem, tad izcils rezultāts neizpaliek.
Noteikti lepojos, ja mēs kā banka un darbinieki esam izcili kādā jomā, ja esam kā paraugs, kā virzītājspēks jauniem sasniegumiem, pārmaiņām, un spējam iedvesmot arī pārējo sabiedrību rīkoties aktīvāk, lai kopā mums būtu labāka dzīve!
Vai vari padalīties ar saviem enerģijas un iedvesmas avotiem, kas Tevi uzlādē un palīdz būt jaudīgākai arī profesionālajā jomā?
Darbā iedvesmojos gan no mūsu komandas, gan kopējiem bankas panākumiem. Īpašs gandarījums un iedvesma turpmākiem darbiem ir klientu izdošanās, labas atsauksmes par mūsu darbinieku profesionalitāti, attieksmi un lielisku klientu pieredzi no servisa viedokļa, kā arī pārliecība, ka varam sniegt klientiem vislabāko, ko spējam.
Ļoti svarīgi ir spēt “atslēgties” no darba. Tur noteikti palīdz brīvdienas, būt kopā ar ģimeni un draugiem, aktivitātes brīvā dabā, ceļošana, kāda laba grāmata vai filma.
Ko Tu mums visiem gribētu novēlēt 2023. gadā?
Skatos nākotnē ar piesardzīgu optimismu, jo visi kopā darbojamies sarežģītā laikā.
Gribu novēlēt, lai izdodas izdarīt kaut mazdrusciņ vairāk nekā iecerēts, lai izdodas pamēģināt ko jaunu, vairāk redzēt un dzirdēt, kas notiek apkārt, vairāk iesaistīties un palīdzēt ikdienā tiem, kam tas ir nepieciešams.