Aicinām klientus kritiski izvērtēt klātienes apmeklējumu nepieciešamību
Lai arī SEB bankas filiāles turpina strādāt kā ierasts, nolūkā maksimāli ierobežot fizisko kontaktēšanos un mazināt potenciālo vīrusa izplatīšanās risku, kā arī veicinot ātrāku un ērtāku pakalpojumu saņemšanu digitālajos kanālos, aicinām klientus visus ikdienas darījumus veikt attālināti – internetbankā vai mobilajā lietotnē. Savukārt pārrunāt jautājumus par kredītiem un uzkrājumiem ir iespējams video konsultācijās.
SEB bankas pakalpojumi attālinātiem darījumiem pieejami vienmēr 24/7 režīmā: internetbankā – seb.lv, mobilajā lietotnē – seb.lv/app un bankomātos – seb.lv/bankomati.
• Visus nepieciešamos pieteikumus un dokumentus SEB bankas klienti var parakstīt elektroniski ar Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu (QES). Vairāk informācijas par Smart-ID kvalificētā elektroniskā paraksta (QES) izveidošanu savā mobilajā ierīcē šeit.
• Izmantojot mobilo lietotni un internetbanku var veikt dažādu veidu maksājumus un pārbaudīt to izpildes gaitu, kā arī iegūt informāciju par saviem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, kā arī citiem pakalpojumiem.
• Internetbankā klienti var pieteikties un veikt izmaiņas dažādos bankas pakalpojumos, tajā skaitā pārvaldīt pārskaitījumu limitus un skaidras naudas izmaksas limitus bankomātos.
• Internetbankā ir iespējams pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, kā arī pieteikties patēriņa kredītam vai līzingam.
• Sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem ar speciālistiem var pārrunāt video konsultācijās.
Ja tomēr ir kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti, piemēram, pieslēgt internetbanku gadījumā, ja klientam nav iespējas pašam izveidot Smart-ID kvalificēto elektronisko parakstu, filiāles apmeklējums ir iepriekš jāpiesaka, aizpildot pieteikuma formu mājaslapā. Ja, izvērtējot pieteikumu, bankas darbinieki secinās, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un darbības konkrētā pakalpojuma saņemšanai var veikt attālināti internetbankā, klientam tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni.