SEB banka visā Baltijā ir radījusi jaunu mājaslapu, ieviešot virkni būtisku izmaiņu un uzlabojumu – sākot no lietotājam draudzīgākas un ērtākas pakalpojumu izmantošanas, līdz pat modernākam un vizuāli baudāmākam dizainam.
“Veidojot jauno mājaslapu, mūsu galvenais uzdevums bija likt uzsvaru uz saturu, kas visvairāk nepieciešams mūsu klientiem, kā arī radīt klientiem piemērotu digitālo vidi,” stāsta SEB bankas Baltijas Mārketinga un komunikācijas vadītājs Ļuds Rimkus.
Lai īstenotu šo uzdevumu, SEB banka strādāja kopā ar digitālo aģentūru CUBE. Pielietojot dažādas pētnieciskās metodes, tika izvērtēts iepriekšējās mājaslapas saturs, izlemjot, ko nepieciešams saglabāt. Lai iegūtu padziļinātu un objektīvu vērtējumu, intervējām vairāk nekā 100 klientu. Intervijas sniedza mums vērtīgu ieskatu, kā jaunajā mājaslapā uzmanību fokusēt uz lietotāju.
Ļ. Rimkus stāsta, ka, pateicoties ieguldītajam darbam, izdevies radīt mājaslapu ar lietotājam draudzīgāku dizainu, pārskatāmāku izkārtojumu, bagātīgāku vizuālo noformēju, kā arī navigācijas izvēlni, kas ļauj ikvienam dažu sekunžu laikā atrast nepieciešamo informāciju.
No vizītkartes līdz pašapkalpošanās veikalam
“Laika gaitā mainījies veids, kā uzņēmumi prezentē sevi digitālajā vidē,” stāsta SEB bankas Digitālās attīstības vadītājs Iļja Nogičevs.
Viņš skaidro, ka uzņēmuma mājaslapas loma mainās kopā ar klientu paradumiem: “Ja iepriekš teicām, ka uzņēmums nav iedomājams bez mājaslapas, un tā kalpo kā vizītkarte, tad tagad mājaslapas mērķis ir mainījies. Dzīve kļūst ātrāka, un klientiem nav laika meklēt informāciju vai kaut kur doties, lai saņemtu pakalpojumus. Mājaslapas kļūst par vietu, kur klienti var ātri atrast nepieciešamo informāciju, kā arī ērti saņemt vajadzīgos pakalpojumus.”
“Mājaslapa no vizītkartes pārtop par pašapkalpošanās veikalu – tāda ir mūsdienu tendence,” uzsver I. Nogičevs.
Sadarbībā ar IT izstrādātājiem no ADM Interactive tika pilnveidota arī jaunās mājaslapas drošības infrastruktūra, kā arī uzlabota tās darbība un ātrums.
Tik būtisku mājaslapas uzlabojumu ieviešana var radīt īslaicīgas kļūmes. Mēs pastāvīgi sekojam līdzi mājaslapas darbībai, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu visas problēmas, tāpēc aicinām jūs būt saprotošiem, ja saskaraties ar kādām tehniskām kļūmēm.